Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Besøk fra Frankrike

15.–16. mai 2023 fikk vi besøk av to lærere fra Den videregående skolen Lycée professionnel les coteaux i Cannes, Frankrike.

Elevar i praksis på Kreta

Nord-Gudbrandsdal vidaregåande skule har søkt og fått tildelt midlar gjennom Erasmus +, EU sitt program for utdanning, opplæring, ungdom og idrett.

Inspirerande foredrag på skulen

Stein- og bergverksindustri har i mange år vore viktig for utviklinga i områda rundt oss.

Heine videre til andre runde i Fysikk-OL 2022-2023!

Heine Hoff Brendstuen har levert gode resultat i første runde i Fysikk-OL og er nå videre til andre runde.

Hospitere i lokalt næringsliv

Arne Brimi sammen med elever fra Nord-Gudbransdal vgs. Nord-Gudbrandsdal vidaregåande skule Er du årets 10. klassing? Ønsker du å hospitere på restaurant- og matfag og/eller salg, service og reiseliv?

Følg drømmen, ikke strømmen 2022

Ferske undersøkelser viser at det er behov for minst 2500 nye sjåfører i Norge hvert år frem til minst 2030.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.

Utveksling til Otta

Elevane har gjennomført praksis i ulike land denne våren, men skulen har også tatt i mot studentar frå utlandet.

Reisebrev fra Island

Salg, service og reiseliv (SSR) er ferdig med praksisuker på Island hos Loft Hostel og Dalur Hostel i Reykjavik.