Yrkesfagkoordinator

Yrkesfagkoordinatoren skal rettleie elevane på yrkesfaglege utdanningsprogram frå skule og ut i lære.

Bård Atle Fuglum

Bård Atle har ansvar for alle yrkesfagsklassane på skulen, spesielt Vg2.

Hjelp på vegen til yrkeskompetanse

Elevar med ungdomsrett som er kvalifisert og står uten læreplass etter Vg2, skal etter yrkesfaggarantien få eit tilbod om opplæring i skule som alternativ til læretid i bedrift, også kalla alternativt Vg3 i skule.

Yrkesfagkoordinator hjelper med formidling til ordinær lærekontrakt, eller til å gjennomføre eit opplæringsløp som gjev kompetansebevis eller fagbrev via skulen.

Arbeidsoppgåvar er å koordinere utdanningsløpet, og vil vera eit bindeledd mellom eleven, skulen og bedriften. Yrkesfagkoordinator har tett kontakt med næringslivet og opplæringskontorer om praksisplassar og læreplassar for elevane.