Miljøarbeidar

Miljøarbeidaren skal drive førebyggande arbeid, og følgje opp elevar enkelt- og gruppevis. Miljøarbeidaren skal vera ein tydeleg vaksenperson for elevane.

Kontortid

• Tysdag, onsdag og fredag kl. 08.00–15.30

Erlend G. Lyngved - Klikk for stort bilete

Erlend Gudbrandstuen Lyngved

E-post: erllyn@innlandetfylke.no

Ein miljøarbeidar...

• skaper tryggleik og trivsel i skulekvardagen
  • hjelper med helsefremmande arbeid
  • er bindeledd mellom elevar og til dømes elevteneste og lege
  • følgjer opp hybelbuarar

Aktivitetstilbod og samlingar

Skulen sin miljøarbeidar arbeider med ulike aktivitetstilbod for elevane på tvers av utdanningsprogram. Miljøarbeidaren kan til dømes arrangere frukostar og ettermiddagssamlingar.

Oppfølging og tryggleik

Miljøarbeideren bistår elevrådet ved skulen og kan hjelpa lærarane med å handtere konfliktsituasjonar og andre utfordringar i klassemiljøet.

Miljøarbeideren følgjer opp skulen sine hybelbuarar, og kan vera ein del av samarbeidet mellom heim og skule. Miljøarbeideren samarbeider mellom andre med politikontakten, og er involvert i "Drømmeskolen".

"Drømmeskulen" er eit program i regi av Voksne for barn. Her er medlemmar av ressursgruppa inne i klassane gjennom året. Dei er også med på å arrangere sosiale tilstelningar.